Dnes sa stal nákup cez internet veľmi populárnou formou, ako si zaobstarať všetko potrebné, kúpiť niečo pre radosť, alebo zohnať darčeky pre blízkych. Ľudia online obchodom začali viac dôverovať a využívajú ich omnoho viacej než po minulé roky. Spýtajte sa doručovateľov, koľko balíkov denne im prejde rukami. Naozaj stovky. Prečo však svoje balíky neodlíšiť a nespraviť dizajnovo atraktívnejšími, aby si vás zákazník lepšie zapamätal? Každú príležitosť pre pozitívnu reklamu treba predsa určite využiť!
Pokiaľ aj vaša firma prevádzkuje internetový obchod a posiela zásielky svojim zákazníkom, nenechajte si ujsť jedinečný a efektívny nástroj, ako svoje zásielky personalizovať, a ako im dať skvelý marketingový punc. Aj balík sa tak môže stať nástrojom firemného PR. Stačí si nechať vyrobiť potlačené lepiace pásky, ktoré už nebudú len obyčajnými páskami na bezpečné zalepenie balíka, ale aj nosičmi vašej reklamy.
Čo všetko môžete na lepiacej páske mať?
Lepiaca páska s potlačou je lacným a veľmi účinným nosičom reklamy. Lepiace pásky tak či onak budete potrebovať a nie je vôbec problém nechať si ich potlačiť. V spoločnosti Superpack.sk vám veľmi radi vyrobia lepiace pásky na mieru práve pre vašu firmu. Môžete tak účinne zviditeľniť svoju prácu a svoj e-shop umiestnením loga firmy, webovej stránky, prípadne aj sloganu alebo iného reklamného odkazu. Balík sa tak stane omnoho atraktívnejším a odlíši vašu firmu od tých ostatných. Aj na zákazníka zapôsobí vizuálne omnoho viac, než keby ste personalizovanú reklamnú pásku nemali.
Vytvárajte svoj BRAND
Pokiaľ sa vaša spoločnosť zameriava na budovanie značky, potlač lepiacich pások rozhodne zaraďte do marketingu. Lacný, jednoduchý a efektívny nástroj vám určite pomôže značku posilniť. Firma Superpack.sk disponuje dlhoročnými skúsenosťami i technickým potenciálom, čo je zárukou, že vaše lepiace pásky budú doslova „v dobrých rukách“ a prinesú nielen kvalitný dizajn, ale aj pevnosť a odolnosť materiálu, ktoré sú pri balení balíkov potrebné. Vaše logo tak bude na páske veľmi dobre viditeľné a čitateľné aj po dlhšom čase od odoslania.